Kонцерт оперских арија
У оквиру циклуса „120 година са вама”, а поводом обележавања исто толико постојања и успешног рада, Уметнички ансамбл Министарства одбране „Станислав Бинички“ и Мешовити хор Министарства одбране и Војске Србије, одржали су вечерас гала концерт оперских арија – „Будућност опере“ у Свечаној сали Дома војске у Београду.
На програму су биле чувене арије Вердија, Пучинија, Бизеа и Штрауса у извођењу младих солиста пред којима је будућност српске опере.
Концерт, током којег су диригентске палице смењивали Катарина Божић и Драшко Јанковић почео је Увертиром из Вердијеве опере „Моћ судбине“, да би био настављен наступом мецосопрана Наташе Рашић, која је извела чувену арију Кармен из истоимене Бизеове опере.
Сопран Биљана Јовановић освојила је публику извођењем арије Розалинде из Штраусовог „Слепог миша“, а једнако снажан утисак оставио је и наступ сопрана Александре Петровић и њено извођење Пучинијеве арије Тоске.
Великим аплаузом, у испуњеној сали Дома Војске, награђени су и сопрани Мирјана Матић, за арију Вердијеве Одабеле, и Невена Ђоковић за Доницетијеву арију Норине.
Дует Мими и Родолфа, из Пучинијеве опере „Боеми“, извели су сопран Ана Петровић и тенор Стеван Каранац, а потом су се низале чувене арије Штрауса, Чајковског, Лехара, Вердија, Доницетија и Пучинија, кроз наступе сопрана Иванке Раковић Крстоношић, Марије Чупоске, Катарине Радовановић и Ане Петровић, мецосопрана Вишње Попов и тенора Стевана Каранца.
Следио је наступ Мешовитог хора Министарства одбране и Војске Србије и изведба „Аве Марија“ и Набуковог „Хора Јевреја“, коме се, у изведби Пучинијеве арије „Калафа“, придружио и тенор Стеван Каранац.
На крају гала концерта публика је уживала у Вердијевој „Винској песми“ у заједничком извођењу свих учесника.
На програму су биле чувене арије Вердија, Пучинија, Бизеа и Штрауса у извођењу младих солиста пред којима је будућност српске опере.
Концерт, током којег су диригентске палице смењивали Катарина Божић и Драшко Јанковић почео је Увертиром из Вердијеве опере „Моћ судбине“, да би био настављен наступом мецосопрана Наташе Рашић, која је извела чувену арију Кармен из истоимене Бизеове опере.
Сопран Биљана Јовановић освојила је публику извођењем арије Розалинде из Штраусовог „Слепог миша“, а једнако снажан утисак оставио је и наступ сопрана Александре Петровић и њено извођење Пучинијеве арије Тоске.
Великим аплаузом, у испуњеној сали Дома Војске, награђени су и сопрани Мирјана Матић, за арију Вердијеве Одабеле, и Невена Ђоковић за Доницетијеву арију Норине.
Дует Мими и Родолфа, из Пучинијеве опере „Боеми“, извели су сопран Ана Петровић и тенор Стеван Каранац, а потом су се низале чувене арије Штрауса, Чајковског, Лехара, Вердија, Доницетија и Пучинија, кроз наступе сопрана Иванке Раковић Крстоношић, Марије Чупоске, Катарине Радовановић и Ане Петровић, мецосопрана Вишње Попов и тенора Стевана Каранца.
Следио је наступ Мешовитог хора Министарства одбране и Војске Србије и изведба „Аве Марија“ и Набуковог „Хора Јевреја“, коме се, у изведби Пучинијеве арије „Калафа“, придружио и тенор Стеван Каранац.
На крају гала концерта публика је уживала у Вердијевој „Винској песми“ у заједничком извођењу свих учесника.